Zwroty i reklamacje

Jak zwrócić produkt online?

Odzież zakupiona w naszym sklepie internetowym może zostać zwrócona w terminie 30 dni od daty zakupu pod warunkiem, że jest ona w takim samym stanie jak podczas zakupu.

Zwroty i Wymiany

Jeśli zmienisz zdanie na temat produktu zakupionego na stronie 2XU.pl, będzie przysługiwać Ci prawo jego zwrotu lub wymiany w terminie 30 dni od daty zakupu.

Wszystkie produkty do zwrotu/wymiany muszą być nowe, nieużywane, nieprane i posiadać wszystkie metki załączone do produktu. W przypadku, w którym któraś z metek została usunięta, niestety nie będziemy w stanie zaakceptować zwrotu/wymiany.

Jeśli produkt nie posiada defektu, wszystkie koszty związane z jego zwrotem lub wymianą spoczywają na Kupującym.

Zwroty odzieży

Chcemy dać Ci możliwość swobodnego przymierzenia zakupionej odzieży, ale ze względów higienicznych prosimy o przymierzanie produktu na bieliznę. Jeśli rozmiar zakupionej odzieży nie jest odpowiedni, chętnie przyjmiemy jej zwrot lub wymianę. Prosimy pamiętać jednak, że w takim wypadku koszty związane ze zwrotem lub wymianą spoczywają w całości na Kupującym. Kiedy otrzymamy produkt, jego wymiana lub zwrot powinny odbyć się w przeciągu 7 dni roboczych. Zwroty pieniężne będą zwracane na to samo konto bankowe, z którego pochodził zakup.

** WAŻNE** Nie bierzemy odpowiedzialności za produkty zwrócone, które do nas nie dotarły. Rekomendujemy, by każda przesyłka została ubezpieczona u przewoźnika.

Czy mogę zwrócić bieliznę, stanik lub skarpetki?

Niestety nie jesteśmy w stanie zaakceptować zwrotów bielizny, staników i skarpetek ze względów higienicznych.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zakup zwróconego produktu?

Wszystkie zwroty i terminy zwrotów pieniędzy wiążą się z analizą otrzymanego zwrotnie produktu. Jeśli zwracany produkt spełnia wymagania opisane w tym dziale, zwrot pieniędzy powinien trafić na konto bankowe w przeciągu 7 dni roboczych.

Myślę, że mój produkt ma defekt.

Chcemy wyłącznie tego, by nasz Klient korzystał jedynie z najwyższej jakości odzieży. Jeśli chcesz zapoznać się z zasadami naszej 12-miesięcznej gwarancji, odwiedź naszą stronę Regulamin. Jeśli wierzysz, że wysłaliśmy do Ciebie produkt posiadający defekt, prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na tej stronie i załączenie do niego wszystkich niezbędnych informacji, w tym również zdjęć. Na wszystkie pytania i reklamacje staramy się odpowiadać w przeciągu 24-48 godzin.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl