Monitorowanie przesyłki

Kiedy otrzymam przesyłkę z zamówieniem?

Termin doręczenia przesyłki określony jest na stronie produktu. Staramy się, by termin ten odpowiadał faktycznemu terminowi doręczenia, ale niestety nie możemy tego zagwarantować ze względu na czynniki zewnętrzne, na które nie mamy wpływu.

 

Jaki jest koszt przesyłki?

Koszt przesyłki związany z doręczeniem Twojego zamówienia wynosi 0zł. Każdy zamówiony u nas produkt objęty jest darmową wysyłką.

 

Jak sprawdzić status przesyłki?

Po wydaniu przesyłki do doręczenia, na Twój adres email powinno przyjść potwierdzenie o wysyłce wraz z odpowiednim numerem do jej monitorowania i spodziewanym terminie doręczenia.

 

Co zrobić, jeśli moje zamówienie do mnie nie dotarło?

Jeśli podejrzewasz, że Twoja przesyłka została zgubiona lub doręczona pod niewłaściwy adres, prosimy o kontakt z nami na info@2xu.pl. Pomożemy Ci ustalić losy przesyłki i dołożymy wszelkich starań, by Twoje zamówienie dotarło do Ciebie w najszybszym możliwym terminie.

 

Czy mogę zmienić adres doręczenia w momencie, w którym przesyłka została już wysłana?

W większości wypadków jesteśmy w stanie zmienić adres doręczenia. W celu zmiany danych, prosimy o kontakt z nami na info@2xu.pl. Możliwe jest, że zmiana adresu przedłuży czas oczekiwania na przesyłkę o 24 godziny.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl